dimarts,
25 de juliol
jornada interna
|
|
|
|
|
Sessió de formació per
als nous lectors
9.00 h Benvinguda i lliurament
de documentació
9.15 h Presentació general
9.45 h Xarxa
de lectorats
10.45 h Pausa
11.15 h Assessorament
didàctic.
Material docent
12.00 h Avaluació de
coneixements de llengua catalana
12.45 h Activitats
formatives per a estudiants de català
13.30 h Dinar
Sessió interna
15:00 h Reunió informativa. Àrea
de Llengua
17:00 h Visita
al Parlament de Catalunya
18:00 h Reunió dels
lectors
|
|
|
|
|
|
|
Lloc
de celebració:
Hotel Cristal Palace
C/ Diputació, 257
08007 Barcelona
|
|
|
|
|
dimecres,
26 de juliol
jornada didàctica |
|
|
|
|
9.30
h Conferència: Aportacions
en l’elaboració i
utilització del material multimèdia
en els cursos de català
Joan Ferrés Prats, Universitat Pompeu Fabra
10:45 h Pausa
11.00 h Comunicacions
Jornades
de traducció a
Gran Bretanya
Adrià Castells, lector de la Universitat
de Manchester i Xavier Barceló, lector de
la Universitat de Liverpool
Xavier
Barceló
Introduir
l’art a través
de la llengua
Empar Devís, lectora de la Universitat de
Bolonya
Empar
Devís
La revista Estudios Catalanes
Alberto José Miyara, lector de la Universitat
Nacional del Litoral de Santa Fe
Alberto
José Miyara
12.15 h Plataforma Aprencat
Institut Ramon Llull, Fundació i2cat i Secretaria de Telecomunicacions
i Societat de la Informació.
13.00
h Reunió dels lectors amb l’Institut
Ramon Llull
14.00 h Dinar
15.30 h Taller
Viulapoesia.com, un web per treballar la poesia a l'aula
Glòria Bordons, Universitat de Barcelona
Elisabet Costa, Universitat de Barcelona
Glòria Bordons
17:30 h Pausa
17:45 h Taller
Producció i tractament d’activitats a l’aula amb l’ajut
de les TIC
Manel Caballero, Escola Oficial d’Idiomes
|
|
|
|
|
|
|
Lloc
de celebració:
Hotel Cristal Palace
C/ Diputació, 257
08007 Barcelona
|
|
|
|
|
dijous,
27 de juliol
jornada acadèmica |
Sessions obertes al públic
|
|
|
|
|
Lloc
de celebració:
CaixaFòrum
Centre Social i Cultural de l’Obra Social “La Caixa”
Av. Marquès de Comillas, 6-8
08038 Barcelona
|
|
|
|